28. okt. 2012

Et sikkert tegn på efterår?







 



Selvom der er meget, meget stille her på bloggen, så betyder det ikke, at jeg overhovedet ingen kreative sysler får lavet. Godt nok er syslerne ikke i overflod, men de eksisterer dog. Det går heller ikke altid så hurtigt fremad med færdiggørelsen af projekterne, som jeg kunne drømme om, men så længe jeg har gang i et projekt, er det også fint nok.

Efteråret har for alvor sat ind her, og det giver mig altid lyst til at trække i store vamsede sweatere og tykke uldne sokker. Og så er det jo en meget oplagt tid til at påbegynde en masse strikke- og hækleprojekter. Som (næsten) altid har jeg gang i hæklenålen. Et par projekter er under udførelse og jeg håber på snart at kunne vise dem frem. Her er et smugkig. Selvom projekterne måske ser meget ens ud grundet farverne, så er der tale om to meget forskellige projekter i helt forskelligt garn.

Stay tuned!

P.S.
Jeg har bemærket, at nye følgere er ankommet til min blog på det seneste. Jeg vil gerne ønske jer alle hjerteligt velkommen, og jeg håber, I vil kunne finde noget inspiration hos mig. Jeg skal nok forsøge at poste lidt oftere. Hvis I har noget at sige, så tøv endelig ikke med at kommentere her på bloggen eller send mig en e-mail.

Ydermere vil jeg gerne takke alle jer, der kom med råd og tips til, hvordan jeg kunne behandle mit pladsproblem ang. billeder på bloggen. Jeg har nu slettet adskillige gamle indlæg og komprimeret mine billeder. Forhåbentlig løber jeg ikke ind i problemet igen.

...

Even though, there is very, very quiet here on the blog it does not mean that I do not make any creative occupations. Well, not projects in abundance, but they do exist, though. It does not go as quickly as I could have hoped for, but as long as I am working on at least one project I am happy.

Autumn has really begun and it make me want to put on big thick, warm and cosy sweaters and thick woollen socks. And then it is the perfect time for starting up a bunch of knitting and crochet projects. As (almost) always I am working with my crochet hook. At the moment, I am working on some projects and I hope to be able to show them to you soon. Even though the projects may look very alike because of the colours then they are very different and in completely different types of yarn.

Stay tuned!

P.S. I have noticed that new follwers have joined my blog recently. I would like to wish you all welcome and I hope that you will find some inspiration here. I will try to post more often. If you have anything to say please do not hesitate to comment on my blog or e-mail me.



1 kommentar:

  1. Kære Emilie,
    Dine arbejder ser altid så smukke ud! ensartede og fint lavet. Hvad mon du har gang I :-) Jeg får vente og se ,når du poster næste gang.
    Dejligt at høre fra dig på min blog, og vide det går dig godt.
    Knus fra Dorthe

    SvarSlet

Jeg sætter stor pris på din kommentar.
Det er prikken over i'et.
Tusind tak!

...

I really appreciate your comment.
It is the icing on the cake.
Thank you so much!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...