8. nov. 2012

Hvad fuldender din dag?








Et af mine føromtalte projekter er nu blevet færdiggjort.
Ih, hvor er glæden og tilfredsstillelsen altid stor, når det sker! Det fuldender dagen.
Denne gang har jeg hæklet mig et par nye håndledsvarmere. 
Jeg har brugt mit gamle par meget flittigt, men jeg havde lyst til at have nogle at skifte med, så nu har jeg hæklet et nyt par. De gamle håndledsvarmere, som jeg hæklede først på året, var hæklet på den korte led i stangmasker, men ved dette nye par har jeg i stedet for hæklet på langs. Det giver et helt andet mønster, hvilket jeg rigtig godt kan lide. Som en lille ekstra detalje har jeg hæklet en kant af muslinger.

...


One of my earlier mentioned projects is now finished.
Oh, how great the joy and satisfaction are when that happens! It completes the day.
This time, I have been crocheting some new wrist warmers.
I have used my old pair very much, but I wanted to have a pair to change with so now I have made a new pair. The old wrist warmers, that I crocheted in the beginning of the year, was crocheted across with treble crochet (uk)/double crochet (us), but for this pair I have been crocheting lengthwise. It makes a completely other pattern, which I really like. As an extra little detail I have made an edging.




4 kommentarer:

  1. Hvor er de fede :) Det er bare det lækreste med et par gode håndledsvarmere

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Ja, jeg nyder også meget at gå med håndledsvarmere

      Slet
  2. De er dejlige Emilie, og smukke at se på,- jeg er også glad for håndledsvarmere,
    her før det bliver rigtigt koldt.
    Knus, Dorthe

    SvarSlet

Jeg sætter stor pris på din kommentar.
Det er prikken over i'et.
Tusind tak!

...

I really appreciate your comment.
It is the icing on the cake.
Thank you so much!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...