4. nov. 2012

Yarn Bombing!









Som jeg viste jer her, så havde jeg planer om at lave min egen garn-graffiti. Og som jeg viste jer her, så havde jeg faktisk også gang i projektet. I efterhånden noget tid har jeg faktisk slet ikke arbejdet på at lave garn-graffiti, men til gengæld har jeg fået monteret min graffiti. Resultatet kan beundres (?) på min cykel. Jeg har planer om at lave nogle ændringer og tilføje mere graffiti, men lige nu står andre projekter højere på min to-do-liste, så garn-graffitien må vente...

...

As I showed you here, I had plans of making my own yarn bombing. And as I showed you here, I was already working on the project. For some time now, I have not been working on making yarn bombing, but I have actually mounted the yarn bombing. The result can be admired (?) on my bicycle. I have plans on making some changes and add some new yarn bombing, but at the moment I have other projects on my 'to do list' so the yarn bombing will have to wait...




1 kommentar:

  1. Nej hvor er den flot..
    Undskyld ,jeg har været væk så længe....der er bare mega meget jeg skal have færdigt til næste weeekend hvor mit første jule marked er!
    Dejligt at læse, du har det godt, og snart får besøg af familien, jeg kan godt forstå du glæder dig.
    Knus, og kys,Dorthe

    SvarSlet

Jeg sætter stor pris på din kommentar.
Det er prikken over i'et.
Tusind tak!

...

I really appreciate your comment.
It is the icing on the cake.
Thank you so much!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...