30. december 2012

Nyder du vinterfreden?







Stilheden har atter sænket sig over min blog.
Desværre ikke det ikke så meget på grund af juletiden, men nærmere på grund af eksamenstiden. Det går ud over min tid og inspiration til at blogge. Jeg prioriterer at få lavet nogle kreativiteter frem for at blogge, så jeg har da heller ikke ligget helt på den lade side, siden jeg færdiggjorde mit pandebånd.

I mellemtiden har jeg strikket på en vest. Det har været mit første større strikkearbejde i længere tid, men det gik overraskende godt og let. Jeg har også påbegyndt et nyt hæklearbejde, men det kan jeg ikke vise så meget af endnu.

Jeg håber på at gøre en opskrift på mit strikkede pandebånd klar inden alt for længe...

Glædeligt nytår til jer alle!

...

Silence has overtaken my blog once again.
Unfortunately, it is not so much because of Christmas time, but more because of exams. It takes away my time and inspiration to blog. My priority is to make some creativity instead of blogging with the little spare time I have. I have not been lazy, though, since I finished my headband.

I have been knitting a vest. It was my first larger knit work in a long time, but it turned out quite fine and easy to make. I have also started a new crochet project, but I cannot show you that much of it you yet.

I hope soon to finish a pattern for my knitted headband...

Happy New Year to all of you! 





2 kommentarer:

  1. Kære Emilie, sikke en smuk grøn farve,
    og din vest ser også smuk og dejlig ud.
    Jeg håber du får en skøn og hyggelig nytårs aften, og ønsker dig alt muligt godt for det nye år.-
    Knus og kærlige hilsener, -på gensyn i 2013!
    xo,Dorthe

    SvarSlet
  2. Sikke nogle smukke farver!

    - Kit

    SvarSlet

Jeg sætter stor pris på din kommentar.
Det er prikken over i'et.
Tusind tak!

...

I really appreciate your comment.
It is the icing on the cake.
Thank you so much!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...